Hanoi

13 november 2017 - Hanoi (Ha Noi), Vietnam

Hong Ngoc Hotel

Na weer een nachtelijk "ik hou je uit je slaap" ritje met de nachttrein, werden we om 5 uur gewekt omdat we Hanoi naderden.

Daar gearriveerd waren we in een mum van tijd in het hotel waar onze suite al gereed was. We hebben al vele hotelkamers gehad, maar dit is echt niet normaal. Maar goed, wie het kleine niet eert......

Eerst even gedoucht en ontbeten en daarna weer lekker naar bed waar we nog een paar uur geslapen hebben. En toen was het tijd om de vandaag aangekomen reisgenoten voor de komende 3 weken te ontmoeten. Ik ben duidelijk de puppy.

Gezamenlijk de lunch genuttigd, als dit zo 3 weken doorgaat, dan kan ik wel weer gaan powerslimmen.

Vanmiddag zijn we een uurtje met een cyclofiets door een gedeelte van de stad gegaan. Wat een drukte en herrie. Eén en al getoeter van scooters en auto's. Kriskras door elkaar en niemand wordt boos. De stad is hier zo lelijk dat je Rotterdam bijna een mooie stad gaat vinden.

Terug in het hotel kon ik eindelijk mijn reisverslagen bijwerken, morgen ben je al vergeten wat je gisteren gedaan hebt van alle indrukken.

Voor het diner heeft de groep samen met reisleidster Janneke het programma en spelregels doorgenomen. Het diner was heerlijk. Morgen weer op tijd opstaan voor nog een dagje Hanoi.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade