Nha Trang

25 november 2017 - Nha Trang, Vietnam

Met een vroege wake up call hebben ze ons niet blijer kunnen maken. Afgelopen nacht het minste hotel van deze reis gehad. Maar goed, het is Vietnam.

Op naar Nha Trang. Het gebied waar begin deze maand nog een tyfoon overheen geraasd heeft. Dat was onderweg goed te merken, zeer slechte gedeelten van het wegdek. Zigzaggend baande de buschauffeur zich hier doorheen.

Onderweg nog 2 stops gehad. Bij de ene stop maakten ze rijstwijn en stoppen die dan in de fles zeepaardjes of zeesterren. Alles voor de potentie.

Daarna nog een stop waar ze 'basket' bootjes maken. De vissers gaan hiermee de zee op om te vissen. Later deze week zullen er wel foto's komen van de bootjes op zee.

Na de lunch nog een pagode bezocht in Nha Trang en een bootreisje op zee gemaakt. Normaal gesproken zouden we dan op een eiland even wandelen, maar de stormschade maakt dat het daar niet veilig genoeg voor is.

Uiteraard werden we nog getrakteerd op een fikse regenbui. De temperatuur is inmiddels alweer 27 graden, dus we gaan de goede kant weer op. Morgen naar ons één na laatste hotel van deze bijzondere reis.